Tartalomjegyzék

BENCSIK LÁSZLÓ
Súlyos személysérülésekkel és anyagi kárral járó HÉV baleset 2004. augusztus 12-én vasúti kocsik megfutamodása következtében

CSÓKA KÁROLY, VARGA MIKLÓS
Az InterPici vezérlőkocsi kialakítása

ELŐHEGYI ISTVÁN, FERENCZY TIBOR, SURÁNYI SÁNDOR
Vasúti járművek biztonságtechnikai kérdései

GÖRBICZ SÁNDOR
Adalékok a hazai vasúti járműjavítás történetéhez

HANNSGEORG LORBER, RÁCZ MÁTYÁS, IMRI JÁNOS
MITRAC rendszerű mozdonyvezérlés és ZWS rendszerű távvezérlő a V43 3000 sorozatú mozdonyokon. (2.rész)

HORVÁTH LAJOS
Dízel motorkocsi fejlesztése mellékkocsiból

IZSÓ JÓZSEF, WIESZT LÁSZLÓ
Szentgotthárdon gyártott Allison nyomatékváltók és magyar mérnökök sikerei a Horvát Államvasút felújításra kerülő motorkocsin

HÍREK A VASÚT VILÁGÁBAN

KISS CSABA
Üzembe álltak a Henschel-BBC gyártmányú dízel-villamos mozdonyok első példányai a MÁV Zrt. vonalain

DR KOMORÓCZKI ISTVÁN
A GOSA gyártású első-másod, és a másodosztályú fülkés személykocsik beszerzésének rövid története?

KOVÁCS KÁROLY
Mellékvonali személyszállítás. Miért jó az RS Zero?

POÓR ISTVÁN
Síneken futó emlékek

DR. RIXER ATTILA
Az EU-konform vasúti mellékvonali problémamegoldás koncepcióelemei

SÜVEGES LÁSZLÓ
Ganz-MÁVAG – Ikarus sínautóbuszok

TÓTH BÉLA
Visszatápláló-fékezés és kifuttatás együtt?

VINCZE TAMÁS
Korszerűsítések a 424-es mozdonyokon, 1955-1967