Még 2009. január elején megérkezett a FLIRT-ek újabb harminc motorvonatának első két szerelvénye Magyarországra. A járművek a sikeres hatósági vizsgát követően forgalomba álltak a Budapest- Székesfehérvár, Budapest – Pusztaszabolcs és Budapest-Győr vonalon. A FLIRT-ek száma havi 2-3-mal nő. Március 6-ától a sikeres hatósági járművizsgát követően a 36. FLIRT is menetrendszerinti forgalomban közlekedik. A szállítási szerződés szerint a még hátralévő 24 szerelvény gyártása és szállítása folyamatosan történik, és az opciós rendelés utolsó szerelvényei várhatóan 2010. elején megérkeznek és februárig üzembe is állnak. HC-261
A Stadler Rail Group ötven darab emeletes villamos motorvonat gyártására és szállítására kapott megbízást a Svájci Szövetségi Vasúttól (SBB). A megbízás értéke 1,024 milliárd svájci frank, amely mintegy 150 milliárd forintnak felel meg.
Az új villamos motorvonatok várhatóan 2011-ben kezdik meg az utasok szállítását a svájci vasútvonalakon. A Stadler az újonnan kifejlesztett, Dosto fantázianévre hallgató emeletes villamos motorvonatát más piacokon, is felkínálja, áll a társaság közleményében.
Svájc legnagyobb közlekedési vállalatának számító Svájci Szövetségi Vasút (Schweizerische Bundes Bahn, SBB) 2008. június 30-án hozott döntést az előző év áprilisában kiírt tender eredményéről.
A tervek szerint a Stadler a kétszintes villamos motorvonatokat 2011-ig szállítja le az SBB részére. Az új motorvonatokat a svájci vasúttársaság Zürich vonzáskörzetében üzemelteti majd.
A Stadler Dosto fantázianévre hallgató emeletes villamos motorvonata 150 méter hosszú, és 1694 utas szállítására alkalmas. A vonat az első osztályon 112, míg a másodosztályon 414 ülőhellyel rendelkezik. A Dosto maximális sebessége eléri a 160 km/h-t.
A STadler Oberwinterthur-ban egy új forgóváz kompetencia központot is létrehoz, amely éves szinten 600 forgóváz legyártására lesz képes.
A Stadler Szolnokon felépülő magyarországi gyára a csoport további megrendeléseinek teljesítésében vesz majd részt. A jelenlegi tervek szerint a magyarországi gyártás előreláthatólag 2009 tavaszán indulhat el. További fejlesztések mellett teljes kapacitás esetén az üzem egy év alatt legalább 200 alumínium kocsiszekrény gyártására lesz képes.